«Підтекст» та «внутрішній монолог» у словесній дії актора

Автор(и)

DOI:

https://doi.org/10.31500/2309-8813.16.2020.220007

Анотація

Вперше визначено конкретні спільності та відмінності «підтексту» та «внутрішнього монологу» в словесній дії
актора. Розглянуто схему існування процесу «внутрішнього монологу» в паузі (на репліці партнера) і у фразі (при виголошенні тексту). Виявлено тотожність «підтексту» і «внутрішнього монологу» в непрямому тексті (діалозі) та трансформацію «внутрішнього монологу» в смисл висловлювання.

Біографія автора

Іван СОРОКА, КНУКІМ

кандидат мистецтвознавства, старший викладач кафедри режисури та майстерності актора

Посилання

Galendeev V. N. Ne tolko o stsenicheskoy rechi. Sankt-Peterburg: SPGATI, 2006. 384 s.

Gorchakov N. Rezhisserskie uroki K. S. Stanislavskogo. URL: https://royallib.com/read/gorchakov_nikolay/regisserskie_uroki_k_s_stanislavskogo.html#0 (last accessed: 22.06.2020).

Zvereva N. A., Livnev D. G. Slovar teatralnyih terminov. Sozdanie akterskogo obraza: ucheb. posobie. Moskva: GITIS, 2007. 136 s.

Iskusstvo rezhissuryi. ХХ vek / sost. S. K. Nikulin, L. A. Pichhadze. Moskva: Artist. Rezhisser. Teatr, 2008. 768 s.

Klekovkin O. Yu. Sakral`ny`j teatr: G`eneza. Formy`. Poety`ka. (Strukturno-ty`pologichne doslidzhennya). Ky`yiv, 2002. 272 s.

Kristi G. V. Vospitanie aktera shkolyi Stanislavskogo. Moskva: Iskusstvo, 1968. 453 s.

Masterstvo rezhissera / Pod obschey red. N. A verevoy. Moskva: RATI-GITIS, 2009. 534 s.

Mry`ga P. N. Tlumachny`j slovny`k teatral`ny`x terminiv. Ternopil`, 2011. 240 s.

Nelli V. O. Pro rezhy`suru. Ky`yiv: My`stecztvo, 1977. 208 s.

##submission.downloads##

Опубліковано

2020-12-12

Як цитувати

СОРОКА, І. (2020). «Підтекст» та «внутрішній монолог» у словесній дії актора. Сучасне мистецтво, (16), 219–226. https://doi.org/10.31500/2309-8813.16.2020.220007

Номер

Розділ

Статті