Нові технології на Венеційських Бієнале початку ХХІ століття

Автор(и)

  • Олег СИДОР

DOI:

https://doi.org/10.31500/2309-8813.15.2019.185936

Ключові слова:

Венеційська бієнале, люмінофор, голограма, лазерний принт, піксель

Анотація

Досліджено вибіркові приклади використання нових технологій у творах мистецтва, показаних на артфестивалі сучасного мистецтва у Венеції упродовж 2001–2017 років. Ідучи в ногу з часом, національні представництва намагаються якщо й не будувати свої покази лише на експлуатації технологічного аспекту, то змушені принаймні зважати на нього на рівні концепції. Технологічне вже не є приховуваним, натомість ним бравують та хизуються, аби на його основі накреслити туманні, попри власну активність, обриси «нової поетики», чіткий зміст якої лишається поки що мало приступним. Утім, не завжди вживання мистецтвом останніх наукових досягнень мусить породжувати надмірно ефектні, виключно атрактивні твори (фільм Ларса фон Трієра «Розтинаючи хвилі»). 

Біографія автора

Олег СИДОР

Sidor O. V.

Посилання

Avramenko O. Osobly`vosti integraciyi ukrayins`kogo aktual`nogo my`stecztva v yevropejs`ky`j my`stecz`ky`j prostir (dosvid uchasti u Venecijs`kij biyenale 2001–2007 rokiv) // Suchasne my`stecztvo: Naukovy`j zb. K.: Akta, 2007. S. 22–39.

Berngard T. Xolodnecha. Stari majstry`. Xarkiv: Folio, 2013. 474 s.

Lyudvig Vitgenshteyn: chelovek i myislitel / sost., zakl. st. V. P. Rudnev; Per. s angl. M.: ProgressKultura, 1993. 352 s. (Seriya «Analiticheskaya filosofiya v kulture ХХ veka»).

Plahov A. Vsego 33: Zvezdyi mirovoy kinorezhissuryi. Vinnitsa: Akvilon, 1999. 464 s.

Sy`dorenko V. Zhorna chasu: Ukrayins`ky`j proekt na 50-mu biyenale suchasnogo my`stecztva Ky`yiv: [b. v.], 2003. 48 s.

All The Worlds Futures. Biennale arte 2015. Venezia: Marsilio, 2015. 394 p.

ILLUMInation. La Biennale di Venezia. Biennale Arte 2011. Venezia Marsilio, 2011. 604 p.

Non Stop Media. Харьков: [б. и. ], 2008. 80 с.

Plateau of Humankind: La Biennale di Venezia. 49. Esposizione internationale d’arte. Venezia: Mondadori, 2001. Vol. 2. 296 p.

Tai Wan. Living Cell. [Taipei]: Taipei Fine Art Museum, 2001. [8 p].

Viva Arte Viva: Biennale arte 2017: Participating countries. Collateral events. Venezia: Lessebo, 2017. 256 р.

International art exhibition: Participating countries. Collateral events. Venezia: Marsilio, 2005. 222 p.

##submission.downloads##

Опубліковано

2019-12-05

Як цитувати

СИДОР, О. (2019). Нові технології на Венеційських Бієнале початку ХХІ століття. Збірник наукових праць СУЧАСНЕ МИСТЕЦТВО, (15), 165–170. https://doi.org/10.31500/2309-8813.15.2019.185936

Номер

Розділ

Статті