DOI: https://doi.org/10.31500/2309-8813.15.2019.185918

Точка проекції на часи «плавильного котла» або Інформація як інструмент дезінформації (Україна на Венеційській Бієнале 2019)

Олеся АВРАМЕНКО

Анотація


Автор статті, спираючись на 18-літній досвід спостереження та дослідження участі українських художників у Венеційській Бієнале, аналізує участь України 2019 року і демонструє похибки та знахідки учасників процесу й власне самих митців.

Стаття створена на основі уважного ознайомлення з кураторською виставкою Ральфа Ругоффа в Арсеналі та низкою національних експозицій у Джардіні.


Ключові слова


Венеційська Бієнале; український проект; інформація; постправда; фейк; новітні технології; куратор; художник

Повний текст:

PDF

Пристатейна бібліографія ГОСТ






ISSN: 2309-8813 (Print), e-ISSN: 2663-0362