Точка проекції на часи «плавильного котла» або Інформація як інструмент дезінформації (Україна на Венеційській Бієнале 2019)

Автор(и)

  • Олеся АВРАМЕНКО

DOI:

https://doi.org/10.31500/2309-8813.15.2019.185918

Ключові слова:

Венеційська Бієнале, український проект, інформація, постправда, фейк, новітні технології, куратор, художник

Анотація

Автор статті, спираючись на 18-літній досвід спостереження та дослідження участі українських художників у Венеційській Бієнале, аналізує участь України 2019 року і демонструє похибки та знахідки учасників процесу й власне самих митців. Досліджено причини того, чому національний проект України на Венеційській бієнале «Падаюча тінь “Мрії” на сади Джардіні» не отримав високих критичних оцінок, а також чому Україна вже не вперше представляє на Бієнале нецікаві проекти, що не відповідають умовам, вимогам виставки, а також міжнародним стандартам.

Стаття створена на основі уважного ознайомлення з кураторською виставкою Ральфа Ругоффа в Арсеналі та низкою національних експозицій у Джардіні.

Біографія автора

Олеся АВРАМЕНКО

Avramenko. O. O.

Посилання

##submission.downloads##

Опубліковано

2019-12-05

Як цитувати

АВРАМЕНКО, О. (2019). Точка проекції на часи «плавильного котла» або Інформація як інструмент дезінформації (Україна на Венеційській Бієнале 2019). Збірник наукових праць СУЧАСНЕ МИСТЕЦТВО, (15), 27–42. https://doi.org/10.31500/2309-8813.15.2019.185918

Номер

Розділ

Статті