Is there a time for Alice Guy?
DOI:
https://doi.org/10.31500/2309-8813.13.2018.152242Ключові слова:
Alice Guy filmography, early silent cinema, film history, first filmmakers, narrative, Solax studiosАнотація
The resurgence of critical interest, that has surfaced over the past fifteen years, in the work of Alice Guy aims to re-inscribe, evaluate and legitimize her role in the history of cinema. Raising important questions about filmmaking, globalization and gender issues, Alice Guy’s movies have long time withstood any form of classification. Considering this hypothesis in a double perspective of erasing and of rewriting film history, the paper provides a close analysis of three silent films directed by Alice Guy in 1912–1913. Thus, the relation of shot composition and narrative, active intervention and irruption of outside elements are taken up in detail.
Посилання
Agamben G. «What Is the Contemporary?» // What Is an Apparatus? Stanford: Stanford University Press, 2009.
Bachy V. Alice Guy-Blanché (1873–1968). La première femme cinéaste du monde // Collection des Cahiers de la cinémathèque. Perpignan: Institut Jean Vigo, 1993.
Bazin A. The Ontology of the Photographic Image // Film Quarterly, 1960. # 13 (4). p. 4–9.
Boggs F. Guy-Blache A. Norman G. Pathe Studios. American Éclair. Seven silent films lost for a century [DVD and Brocure] // Burlington, NC: Native Intelligence, 2012.
Chocron D. Alice Guy, Pionnière du cinéma // Paris: Le Jardin d’essai, 2013.
Comolli J.-L. Cinéma contre spectacle // Lagrasse: Verdier, 2009.
Deleuze G. «Causes et raisons des îles désertes» // L’Ile déserte et autres textes (1953–1974). Paris: Les Editions de Minuit, 2002. p. 11–17.
Gianati M. Alice Guy a-t-elle existé? // Conférence à la Cinémathèque française, 4 juin 2010.
Guy A. A house divided. Print 16mm, 1913 // Harvard Film Archive Item # 29484.
Guy A. Falling Leaves. 1912. // More Treasures from American Film Archives (1894–1931). 3-DVD box set, with 200-page book. Film notes by Simmon S. Music notes by Marks M. San Francisco, CA: National Film Preservation Foundation, 2004. Harvard Film Archive Item # 710.
Guy A. The girl in the arm chair. Print 16mm, 1912 // Harvard Film Archive Item # 29490.
Guy A. The Memoirs of Alice Guy Blanché. Translated by Roberta and Simone Blanché. Edited by Anthony Slide. // Metuchen, N.J, & London: The Scarecrow Press, 1986.
Lacassin F. Pour une contre-histoire du cinéma // Institut Lumière. Arles: Actes Sud, 1994.
Musée d’Orsay. L’Univers d’Alice Guy. 27–29 mai 2011 // http://www.musee-orsay.fr/fr/evenements/cinema/presentation-generale/article/alice-guy27028.html?tx_ttnews%5BbackPid
Panofsky E. Perspective as Symbolic Form. Translated by Christopher S. Wood // New York: Zone Books, 1991.
Simon J. (edited by). Gaines J. et al. Alice Guy-Blanché, Cinema Pioneer // Whitney Museum. New Heaven: Yale University Press, 2009.
Whitney Museum of American Art. Alice Guy Blanché: Cinema Pioneer. Exhibition and retrospective, November 6, 2009–January 24, 2010.
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2020 Marie Kondrat
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:
1. Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
2. Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
3. Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роти (див. The Effect of Open Access.
- Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access.