DOI: https://doi.org/10.31500/2309-8813.13.2017.142440

Платформа В«Новітні спрямуванняв» як інструмент моніторингу стану сучасного мистецтва України в умовах лабораторного практикуму 2011 та 2012 років

Ірина Яцик

Анотація


Статтю присвячено висвітленню результатів роботи з практичного втілення художного арт-проекту на основі реалізованих кураторською групою (Андрієм Сидоренком та автором публікації) відділу кураторсько-виставкової діяльності та культурних обмінів Інституту проблем сучасного мистецтва (завідувач відділу Н. М. Булавіна) проектів «Колективні сновидіння» (2011) та «Соціальна ейфорія» (2012) як багатофункціонального дослідницького інструменту для створення контенту в галузі сучасного мистецтва та взаємодії художник-куратор-середовище-глядач.


Ключові слова


сучасне мистецтво; арт-проекти; мистецька взаємодія

Повний текст:

PDF

Посилання


Bulavina N. M. Do istorii stvorennia Instytutu problem suchasnoho mystetstva Natsionalnoi akademii mystetstv Ukrainy [Bulavina N. To the history of founding the Modern Art Research Institute of the National Academy of Arts of Ukraine] // Suchasne mystetstvo: nauk. zb. [Contemporary art: Collected research papers] / IPSM NAM Ukrainy. Kyiv: Feniks, 2010. Vyp. 7. S. 292–296.

Bulavina N. M., Pylypenko I. Ya. Sotsialni aspekty suchasnykh mystetskykh praktyk [Bulavina N., Pylypenko I. Social aspects of contemporary artistic practices] // Suchasne mystetstvo: nauk. zb. [Contemporary art: Collected research papers] / IPSM NAM Ukrainy. Kyiv: Feniks, 2010. Vyp. 7. S. 253–260.

Vysheslavskyi H. Kuratorski kontseptsii vystavok suchasnoho mystetstva na mezhi XX i XXI storich [Vysheskavkyi H. Curatorial concepts of contemporary art exhibitions on the turn of 21st century] // Suchasne mystetstvo: nauk. zb. [Contemporary art: Collected research papers] / IPSM NAM Ukrainy. Kyiv: Feniks, 2005. Vyp. 2. S. 217–231.

Solovev A. Garazh. Transmissiya [Soloviov A. Garage. Transmission] // Galereya [Gallery]. 2002. # 3/4. S. 5.

Bereznitsky L. Introduction. Concept of The Project // Art Point. International Сross-Culture Project about Donetsk сity. 2010. P. 20–23.

Buergel R. M. Contemporary Art and Community // Artforumlive: Notes of Events 2008–2009 Eidos Art Development Foundation Education Program. 2009. P. 30–37.

Degot E. Is There Space for Realistic Tradition in Contemporary Art? // Artforumlive: Notes of Events 2008–2009 Eidos Art Development Foundation Education Program. 2009. P. 96–97.

Nankervis A. Isolation: The Hidden and The Obvious // Izolyatsia. Platform for Cultural Initiatives. 2010. P. 50–52.


Пристатейна бібліографія ГОСТ


Булавіна Н. M. До історії створення Інституту проблем сучасного мистецтва Національної академії мистецтв України // Сучасне мистецтво: наук. зб. / ІПСМ НАМ України. Київ: Фенікс, 2010. Вип. 7. С. 292–296.

Булавіна Н. М., Пилипенко І. Я. Соціальні аспекти сучасних мистецьких практик // Сучасне мистецтво: наук. зб. / ІПСМ НАМ України. Київ: Фенікс, 2010. Вип. 7. С. 253–260.

Вишеславський Г. Кураторські концепції виставок сучасного мистецтва на межі ХХ і ХХІ сторіч // Сучасне мистецтво: наук. зб. / ІПСМ НАМ України. Київ: Фенікс, 2005. Вип. 2. С. 217–231.

Соловьев А. Гараж. Трансмиссия // Галерея. 2002. № 3/4. С. 5.

Bereznitsky L. Introduction. Concept of The Project // Art Point. International Сross-Culture Project about Donetsk сity. 2010. P. 20–23.

Buergel R. M. Contemporary Art and Community // Artforumlive: Notes of Events 2008–2009 Eidos Art Development Foundation Education Program. 2009. P. 30–37.

Degot E. Is There Space for Realistic Tradition in Contemporary Art? // Artforumlive: Notes of Events 2008–2009 Eidos Art Development Foundation Education Program. 2009. P. 96–97.

Nankervis A. Isolation: The Hidden and The Obvious // Izolyatsia. Platform for Cultural Initiatives. 2010. P. 50–52.





ISSN: 2309-8813 (Print), e-ISSN: 2663-0362