DOI: https://doi.org/10.31500/2309-8813.13.2017.142222

Американський редакційний дизайн 1960-х: характерні риси та особливості

Леся Даниленко

Анотація


Висвітлено характерні риси зразків «золотої ери» редакційного дизайну Америки на основі аналізу двох журналів 1960-х років: чоловічого «Есквайр» та жіночого «Харперз Базар». Аналізується дизайн рішення обкладинок цих визначних журналів. Водночас розкриваються передумови та особливості становлення редакційного дизайну в Америці, що значною мірою вплинув на вектор розвитку світового редакційного дизайну.


Ключові слова


редакційний дизайн; американський графічний дизайн; журнальна графіка

Повний текст:

PDF

Посилання


Avedon R. Harper’s Bazaar Design of an American Fashion Magazine / Richard Avedon // Graphis. 1968. No. 137. P. 258–269.

Harper’s Bazaar Special Collector’s Edition. Best Covers 1867–2011. N. p.: Harper’s Bazaar, 2011.

Heller S., Vienne V. 100 Ideas that Changed Graphic design. London: Laurence King Publishing, 2012. 216 p.

Hurlburt. A. F. Editorial Design in America // Graphis. 1970–1971. No. 149. P. 242–249.

Hollis R. Graphic Design. A Concise History. London: Thames & Hudson, 2001. 224 p.

Lois G. The Art of Advertising. George Lois on Mass Communications — Harry N Abrams; [first edition]. 1977. 336 p.

Meggs P. B. A history of graphic design [5th ed]. New York: John Wiley & Sons, Inc., 2012. 603 p.

The Golden Age of Advertising — the 70s [ed. By J. Heimann with an introduction by S. Heller]. Cologne: Tashen, 2004. 352 p.


Пристатейна бібліографія ГОСТ






ISSN: 2309-8813 (Print), e-ISSN: 2663-0362